U bent blij met uw medewerkers want ze zijn begaan met hun opdracht. Ze willen correct en professioneel klanten of debiteuren begeleiden tijdens een juridische of minnelijke procedure. Geen gemakkelijke opdracht want tijdens hun taakuitvoering worden ze meer dan eens geïntimideerd, uitgescholden, gekleineerd of misschien zelfs (fysiek) bedreigd. Spijtig genoeg hebben ze vaak te maken met agressie. Correct reageren is niet evident. Gevolg: het conflict escaleert of het wordt geaccepteerd en weggeslikt. In beide gevallen is de impact op uw medewerker, zijn welbevinden en de productiviteit groot.
Tijdens deze training leren we uw medewerkers weerbaarheid én professionaliteit zodat ze met meer plezier hun werk zullen uitvoeren. Ze herkennen de diverse vormen van agressie, ze krijgen inzicht in hun eigen aandeel en leren hoe ze agressie kunnen ombuigen naar verbindende communicatie.
Ontdek of deze opleiding momenteel op de agenda staat
Dit onderwerp staat momenteel niet op de agenda?
Contacteer Barbara en wij houden u op de hoogte.
Grasduinen in ons volledige aanbod
Dit of een gelijkaardig onderwerp als in-house opleiding?
Contacteer Barbara