In-house praktische workshops
Wat behoort tot de mogelijkheden?
Op zich kunnen wij van elke opleiding in ons reguliere aanbod, een in-house op maat creëren. De Confocusexperten passen de inhoud aan, naar de wensen en noden van uw publiek. Ook onderwerpen die in de lijn van de expertise van onze sprekers liggen, behoren tot de mogelijkheden. De opleiding wordt dan volledig op maat samengesteld.
Heeft u een vraag, of wenst u de mogelijkheden te bespreken, twijfel dan niet om contact op te nemen met Barbara. Wij denken graag met u mee.
Agressie aan de telefoon
U bent blij met uw medewerkers want ze zijn begaan met hun opdracht. Ze willen correct en professioneel klanten of debiteuren begeleiden tijdens een juridische of minnelijke procedure. Geen gemakkelijke opdracht want tijdens hun taakuitvoering worden ze...
Customer excellence in denken en doen: maak het verschil op de markt.
De klant is diegene die ons loon betaalt. Hij verdient het dan ook om op een excellente manier benaderd te worden. In competitieve tijden is dit net waardoor uw bedrijf het verschil kan maken op de markt! Wat is CE? Wat doet (het ontbreken van) customer...
Functionerings- en evaluatiegesprekken: stimuleer de ontwikkeling van uw medewerkers.
Functionerings- en evaluatiegesprekken zijn niet hetzelfde. Toch worden ze vaak op één hoop gegooid. Eén gesprek per jaar dat dient om naar het functioneren (het nu en de toekomst) en de evaluatie (het verleden) te kijken. Beide gesprekken hoeven niet veel...
De manager en change: weerstand ombuigen en verandertrajecten begeleiden.
Verandering zit ingebakken in het bedrijfsleven. Het hoort erbij. Maar de meeste medewerkers houden er niet van. Het realiseren van (ingrijpende) veranderingen is een complex gebeuren. Tijdens deze opleiding leer je hoe je weerstand kan ombuigen en hoe je...
Omgaan met verbale en non-verbale agressie.
Collega’s, klanten, bezoekers… zijn mondig. Ze willen dat hun vragen snel en positief beantwoord worden. Dit is niet altijd mogelijk. Niet iedereen accepteert een negatief antwoord. Reacties zijn vaak verbaal en non-verbaal agressief waardoor er een...
Wat ik zelf doe, doe ik beter! De kunst van het delegeren.
Heel wat managers hebben angst om te delegeren. Wat als het mis gaat? Wat als het te lang duurt? Als ik het zelf doe, doe ik het beter… Er zijn heel wat argumenten om niet te delegeren maar er zijn er heel wat meer om het wel te doen want delegeren is...
Time management: efficiënt omgaan met uw tijd!
Zelfreflectie en aanpak tijdvreters Vaststellen waar de behoefte ligt. Waar loopt men tegenaan? Wat zijn de oorzaken en gevolgen? (dit gebeurt door vragenlijsten en eenvoudige testen). De vastgestelde tijdvreters (communicatie, mail, vergaderingen,...
Debiteurenbeheer: uw klant betaalt niet, wat nu?
Debiteurenbeheer is meer dan het stalken van uw klanten na de vervaldag. Goed en functioneel debiteurenbeheer is de rode draad doorheen het bedrijfsproces. En begint reeds lang voor er verkocht is. Eenvoudige ingrepen leiden tot een maximale omzet én...