Bedankt / Merci

Bedankt / Merci

Wij hebben uw inschrijving goed ontvangen!
Check uw mailbox want we stuurden u een bevestigingsmail!

Voeg aub administratie@confocus.be toe aan uw mailbox-contacten en kies ‘Afzender nooit blokkeren’. Zo vermijdt u dat de automatische bevestigingsmail in uw spamfolder terechtkomt. 
Kreeg u toch geen bevestigingsmail?  Kijk dan zeker bij « spam » of « ongewenste mails » en duid eventueel aan dat je onze mails gewoon in je inbox wil ontvangen!
Contacteer Nicole Bouchot via nicole@confocus.be of op 011 75 41

U schreef in voor een LIVE webinar?

  • Live webinars vinden plaats via ons e-learning-platform “MY E-LEARNING” dat u terugvindt rechtsboven op onze website
  • Bij uw 1ste inschrijving voor een live webinar of on demand webinar krijgt u bijkomend een (éénmalige) mail van ons e-learning-platform met de vraag om een persoonlijke account aan te maken (check hiervoor zeker ook uw spam)
  • Zodra uw account geactiveerd is, gaat u telkens via deze link naar het e-learningplatform MY E-LEARNING” waar u de gekozen webinar(s) terugvindt en kan bekijken
  • 24u vóór de live webinar plaatsvindt, ontvangt u nog een herinneringsmail
  • Gelieve bij een live webinar tijdig in te loggen
  • Het aanwezigheidsattest wordt opgestuurd via mail na het volledig volgen van de live webinar
  • De factuur wordt opgestuurd via mail

U schreef in voor een ON DEMAND webinar?

  • U kan direct kijken!
  • On demand webinars vinden plaats via ons e-learning-platform “MY E-LEARNING” dat u vindt rechtsboven op onze website
  • Bij uw 1ste inschrijving voor een on demand webinar of een live webinar krijgt u bijkomend een (éénmalige) mail van ons e-learning-platform met de vraag om een persoonlijke account aan te maken (check hiervoor zeker ook uw spam)
  • Zodra uw account geactiveerd is, gaat u telkens via deze link naar het e-learningplatform “MY E-LEARNING” waar u de gekozen webinar(s) terugvindt en kan bekijken
  • Het aanwezigheidsattest wordt opgestuurd via mail na het volledig volgen van de on demand webinar
  • De factuur wordt opgestuurd via mail

U schreef in voor een VIRTUAL CLASSROOM?

  • Een virtual classroom vindt plaats via het platform Zoom
  • 24u vóór de virtual classroom plaatsvindt, ontvangt u nog een herinneringsmail met de link en de meeting ID
  • Gelieve bij een virtual classroom tijdig in te loggen
  • Het aanwezigheidsattest wordt opgestuurd via mail na het volledig volgen van de virtual classroom
  • De factuur wordt opgestuurd via mail

U gaf zich op als geïnteresseerde?

Wij houden u vrijblijvend op de hoogte als de seminar of webinar beschikbaar is.

Betalen met de KMO-portefeuille

OPGELET! Een subsidieaanvraag kan vanaf de datum van inschrijving tot ten laatste 14 dagen na datum van de (klassikale) seminar of het volgen van een webinar ingediend worden. Het inschrijvingsgeld exclusief 21% btw is gelijk aan het projectbedrag van de opleiding. Dit vindt u terug bij elke opleiding onder de rubriek kostprijs. U hoeft dus niet te wachten op de factuur om uw aanvraag via de kmo-portefeuille in te dienen. Meer info over de kmo-portefeuille.

Nous avons bien reçu votre inscription!
Consultez votre mailbox pour l’e-mail de confirmation!

Veuillez svp ajouter administratie@confocus.be aux contacts de votre boîte e-mail et cochez ‘Ne jamais bloquer l’expéditeur’. Ceci afin d’éviter que l’e-mail de confirmation automatique n’arrive dans votre courrier indésirable. Vous n’avez pas eu d’e-mail de confirmation ? Vous avez des questions ? Contactez Nicole Bouchot par e-mail à nicole@confocus.be ou par téléphone au 011 75 41 02

Vous vous êtes inscrit à un webinaire EN DIRECT?

  • Les webinaires en direct ont lieu dans la plateforme e-learning « MY E-LEARNING » que vous trouvez en haut et à droit sur notre site
  • Lors de votre première inscription pour un webinaire (en direct ou à la demande) notre plateforme e-learning vous enverra un e-mail vous demandant de créer un compte personnel.
  • Après avoir créé votre compte personnel, vous avez tout de suite accès à la plateforme e-learning « MY E-LEARNING » où vous trouvez les webinaires sélectionnés
  • 24h avant la date du webinaire en direct vous recevrez encore un rappel par e-mail
  • Merci de bien vouloir vous connecter à temps !
  • L’attestation de présence vous sera envoyée par e-mail après avoir complété le webinaire
  • Vous recevrez la facture par e-mail

Vous vous êtes inscrit à un webinaire A LA DEMANDE?

  • Regardez tout de suite !
  • Les webinaires à la demande ont lieu dans la plateforme e-learning « MY E-LEARNING » que vous trouvez en haut et à droit sur notre site
  • Lors de votre première inscription pour un webinaire (à la demande ou en direct) notre plateforme e-learning vous enverra un e-mail vous demandant de créer un compte personnel.
  • Après avoir créé votre compte personnel, vous avez tout de suite accès à la plateforme e-learning « MY E-LEARNING » où vous trouvez les webinaires sélectionnés
  • L’attestation de présence vous sera envoyée par e-mail après avoir complété le webinaire
  • Vous recevrez la facture par e-mail

Vous vous êtes inscrit à une salle de classe virtuelle?

  • Un virtual classroom a lieu dans la plateforme Zoom
  • 24h avant la date du virtual classroom vous recevrez encore un rappel par e-mail avec le lien en le meeting ID
  • Merci de bien vouloir vous connecter à temps !
  • L’attestation de présence vous sera envoyée par e-mail après avoir complété le virtual classroom
  • Vous recevrez la facture par e-mail

Vous avez indiqué être intéressé pour un séminaire ou webinaire? 

Nous vous tenons informé sans engagement dès que le séminaire ou webinaire est disponible!